dinsdag 9 april 2013

Doel 19 en 28: Meubels en vloeren

Dit doel hebben we sinds de krokusvakantie helemaal bereikt. Uiteraard was er al veel langer een slaapkamer, eetkamer en living. Maar tijdens de vakantie zijn we een dagje gaan Ikea'en en hebben we onszelf een mooi bureau aangeschaft. Eentje waar we allebei plek genoeg hebben om onze rommel in kwijt te kunnen (lees: waar ik al mijn rommel in kwijt kan)!

Ook de logeerkamer is ingericht, maar die staat helaas nog vol met dozen die leeggemaakt moeten worden in het bureau.

De bureaukamer was ook de laatste waar de vloer nog moest gelegd worden (de inkomhal moet er ook nog een nieuwe krijgen, maar die stond om een of andere reden niet bij mijn doelen). Dus ook dat doel heb ik nu bereikt! Jippie!
De slaapkamers en het bureau hebben alle drie dezelfde laminaatvloer gekregen, de living en keuken een mooie stenen vloer. Ook de inkomhal gaat een stenen vloer krijgen, maar dat is voor wanneer er weer budget is!

Aangezien ik ook een vaste computer gekregen heb en al mijn foto's nog op de laptop staan, zal het nog even wachten zijn op de foto's van de verschillende kamers, maar ze volgen zeker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten